75-jarig jubileum

September 2024 bestaat de vereniging 75 jaar.

Dit zal gevierd worden met een receptie waarvoor ook oud-leden uitgenodigd zullen worden.
De receptie zal gehouden worden op 21 september, van 14:00 tot 16:00 uur.
Locatie is het Bosmanhuus, Antoniusstraat 14a, 7041 AP Lengel.

Oud-leden zullen zoveel als mogelijk per email benaderd worden.
Je wordt wel verzocht vooraf kenbaar te maken dat je de receptie wil bezoeken, zodat de voorbereidingen goed kunnen verlopen. Welkom ben je in ieder geval!

Ben je oud-lid, en wil je graag ook een uitnodiging ontvangen, geef dan aub via email jouw gegevens door.

Er zijn plannen om een jubileumboekje samen te stellen. Mocht je hier foto's o.i.d. voor hebben, kijken we graag of we die kunnen plaatsen.

Op 16 oktober wordt een open avond gehouden, op de vaste woensdag als speelavond.
Iedereen die graag wil, oud-lid of gewoon geïnteresseerd, om (opnieuw) kennis te maken met de tafeltennissport, is welkom.
Er zal onder de aanwezigen een toernooi gehouden worden, men kan vrij spelen, en eventueel gebruik maken van onze geavanceerde tafeltennisrobot.

Jubileumboekje 50-jarig bestaan 1999
(Opent automatisch in nieuw tabblad)

Visit counter For Websites